پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور

بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور

پژوهش حاضر با تأکید بر آگهی­های (مزایده، مناقصه) در صفحات اول روزنامه­های جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق به عنوان یک عامل مهم و اثرگذار بر رفتار خوانندگان روزنامه­ها در انتخاب و خرید کالا و خدمات، سعی در شناخت و اندازه­گیری میزان تأثیر آگهی­های موجود در روزنامه­های فوق­الذکر را دارد.

در این پژوهش با استفاده از روش تحقیق، تحلیل محتوا با توجه به میزان رنگ، هویت و توزیع روزنامه­ها می­توان معیار قابل توجهی برای استفاده از مزایده و مناقصه توسط خوانندگان را بررسی کرد و نیز با تکیه بر تحلیل محتوا و وسعت قلمرو در دسترس بودن آگهی­های مزایده و مناقصه و قابلیت استفادة خوانندگان، این دو موضوع را در پنج روزنامة (جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق) مورد بررسی و پژوهش قرار داده­ایم تا بتوانیم با توجه به متغیرهای مختلفی به عنوان مثال (توزیع آگهی، درصد تعداد وجه آگهی، نحوة قرارگیری آگهی­های مزایده و مناقصه و غیره) آنها را ارزشیابی کنیم.

حجم نمونه در این پژوهش به فرمول نمونه­گیری کوکران می­باشد و نیز با توجه به محدودیت­های جمع­آوری نمونه، حجم نمونه، در این پژوهش 380 آگهی مزایده و مناقصه در یک ماه از شش ماهه اول سال 1391 در پنج روزنامة مذکور در نظر گرفته شده است.

روش نمونه­گیری در این پژوهش، تلفیقی از دو تکنیک خوشه­ای چند درجه­ای و سهمیه­ای است. و برای انتخاب نمونة این تحقیق، نخست آگهی­های مزایده و مناقصه روزنامه­ها را به مناطق شمال، مرکز، غرب، شرق و جنوب تقسیم شده است.

تکنیک آماری مورد استفاده از هر دو دسته تکنیک آماری توصیفی و تحلیلی استفاده شده است. و با توجه به آزمون کای اسکویر محاسبه شده بین دو متغیر آگهی­های مزایده و مناقصه و جلب توجه، تطابق نور و روشنایی، رنگ، زمینة تبلیغ، موضوع تبلیغ، علت تبلیغ در رابطه با سهولت برقراری ارتباط، ارتباط معناداری وجود دارد.

اهداف پژوهش

هدف کلی تحقیق در این پژوهش شناخت ساختار آگهی­های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه­های جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق و اهداف جزئی عبارتند از شناخت موضوعات آگهی (مزایده و مناقصه) روزنامه­ها، شناخت سبک­های مورد استفاده برای ارائه پیام، شناخت نحوة استفاده از رنگ­ها در پیام­های با روزنامه، شناخت میزان استفاده از حرف، شناخت هویت موضوعات تبلیغی / شناخت منطقه، توزیع روزنامه­ها، شناخت تعدد پیام حرکات از لحاظ سهولت برقراری ارتباط.

جامعه آماری

مورد مطالعه آگهی­ های مزایده و مناقصه هستند که به نحوه متداول و تقریباً هر روزه در صفحات اول روزنامه ­های مذکور می­باشد.

واژه­های کلیدی عبارتند از:

سهم آگهی ­ها

مزایده

مناقصه

صفحات اول روزنامه ­های جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق

میزان رنگ / هویت / توزیع روزنامه ­ها

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

مقدمه................................................................................................................. 1

بیان موضوع پژوهش و تعریف آن.................................................................... 5

ضرورت و اهمیت موضوع پژوهش.................................................................. 9

تشریح فرایند تاریخی موضوع........................................................................... 12

اهداف پژوهش................................................................................................... 13

چارچوب نظری پژوهش.................................................................................... 14

فرضیه­های پژوهش........................................................................................... 15

روش پژوهش.................................................................................................... 15

قلمرو مکانی پژوهش و جامعه آماری............................................................... 16

روش نمونه­گیری و تعیین حجم نمونه............................................................... 16

قلمرو زمانی پژوهش......................................................................................... 17

ابزارهای گردآوری داده­ها................................................................................ 17

روش تجزیه و تحلیل داده­ها.............................................................................. 17

محدودیت­های پژوهش....................................................................................... 18

فصل دوم: ادبیات پژوهش

بخش اول:

سیستم یکپارچه ارتباطات بازاریابی.................................................................. 20

الگوهای فرایند ارتباطات.................................................................................... 21

ارتباطات بازاریابی............................................................................................. 30

فرآیند یکپارچه ارتباطات بازاریابی.................................................................... 33

پیشبرد فروش.................................................................................................... 37

فروشندگی شخصی........................................................................................... 40

روابط عمومی.................................................................................................... 41

بخش دوم:

تبلیغات از دیدگاه بازاریابی................................................................................ 46

تاریخچه تبلیغات بازرگانی................................................................................. 47

تاریخچه تبلیغات بازرگانی در ایران.................................................................. 58

تدوین یک برنامه تبلیغاتی................................................................................... 65

استراتژی بازاریابی........................................................................................... 66

تعیین بازار هدف................................................................................................ 66

اهداف تبلیغ........................................................................................................ 68

بودجه تبلیغات.................................................................................................... 72

روش قابل تحمل................................................................................................ 74

روش درصدی از فروش.................................................................................. 75

روش رتبه­بندی.................................................................................................. 76

روش برابری با رقبا.......................................................................................... 76

روش هدف و انجام کار.................................................................................... 77

پیام تبلیغات........................................................................................................ 78

تهیه پیام............................................................................................................. 79

انواع جاذبه­ها در پیام تبلیغاتی........................................................................... 81

تکنیک­های اجرایی تبلیغ...................................................................................... 89

برشی از زندگی روزمره................................................................................... 93

مصاحبه با مشتری............................................................................................ 93

سایر عناصر موجود در پیام تبلیغاتی................................................................ 95

شعار تبلیغاتی..................................................................................................... 97

وسایل ارتباطی در تبلیغات................................................................................. 99

تعیین سطح پوشش، فراوانی رویت پیام، نحوة تأثیر......................................... 101

انتخاب در میان انواع رسانه­های مختلف........................................................... 102

وسایل تبلیغاتی................................................................................................... 103

بازار هدف......................................................................................................... 110

نتیجه­گیری فصل دوم........................................................................................ 116

فصل سوم: روش­شناسی

مقدمه................................................................................................................. 118

سؤالهای تحقیق.................................................................................................. 118

تعاریف نظری و عملی متغیرها و مفاهیم به کار رفته در سؤال­ها.................... 120

متغیرهای شکلی................................................................................................. 120

متغیرهای ساختاری........................................................................................... 122

روش تحقیق....................................................................................................... 125

تکنیک تحقیق....................................................................................................... 126

واحد تحلیل......................................................................................................... 126

جامعه آماری..................................................................................................... 127

روش نمونه­گیری............................................................................................... 127

حجم نمونه......................................................................................................... 128

رویه جمع­آوری اطلاعات................................................................................... 129

تکنیک­های آماری مورد استفاده برای توصیف و تحلیل اطلاعات..................... 129

سنجش ضریب قابلیت اعتماد (محاسبه پایایی تحقیق)........................................ 129

محدودیت­های روش­شناختی تحقیق................................................................... 130

فصل چهارم: توصیف و تحلیل یافته­ها

توصیف یافته­ها.................................................................................................. 132

تحلیل یافته­ها...................................................................................................... 144

فصل پنجم: جمع­بندی و نتیجه­گیری

جمع­بندی............................................................................................................ 152

نتیجه­گیری......................................................................................................... 159

فهرست منابع..................................................................................................... 162



خرید فایل



لینک منبع :بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور

بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور powerpoint.filenab.com/product-56783-aa.aspx‎Cachedسهم آگهی های مزایده مناقصه صفحات اول روزنامه های کشور سهم آگهی ها میزان رنگ هویت توزیع روزنامه ها پروژه پژوهش مقاله تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود ... بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور (جام ... www.virascience.com/thesis/806180/‎Cachedچکیده: پژوهش حاضر با تأکید بر آگهی‌های (مزایده، مناقصه) در صفحات اول روزنامه‌های جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق به عنوان یک عامل مهم و اثرگذار بر رفتار ... بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور (جام ... ganj.irandoc.ac.ir/articles/806180‎Cachedپژوهش حاضر با تأکید بر آگهی‌های (مزایده، مناقصه) در صفحات اول روزنامه‌های جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق به عنوان یک عامل مهم و اثرگذار بر رفتار خوانندگان ... بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور - کتاب www.takbook.com/.../بررسی-سهم-آگهی-های-مزایده-و-مناقصه-در-صف/‎Cachedعنوان تحقیق: بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشورفرمت فایل: word تعداد صفحات: ۱۶۳ شرح مختصر: پژوهش حاضر با تأکید بر آگهیهای ... پایان نامه بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های ... tahghigh20.ir/پایان-نامه-بررسی-سهم-آگهی-­های-مزایده-و/‎Cached4 جولای 2016 ... پایان نامه های حقوق (لوکس بلاگ) · پایان نامه ... پایان نامه بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور. فهرست مطالب. عنوان صفحه. مزایده و مناقصه آگهی های مزایده - خانه girgir.ir/post/مزایده+و+مناقصه+آگهی+های+مزایده‎Cachedبررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه های کشور. کننده ثبت نام همکار تبلیغ کننده بلوک کد اختصاصی بررسی سهم آگهی های مزایده و مناقصه در ... پایگاه جامع روزنامه مناقصه مزایده - بررسی مبانی و ارکان اجرایی آیین‌نامه ... monaghesatiran.ir/روزنامه-مناقصه-مزایده/...مناقصه-مزایده/17196-بررسی-مبانی-و-ارکان-اجرایی-آیین‌نامه-معاملات-شرکت-ملی-نفت-ایران-مصو...‎Cached14 ساعت قبل ... بررسی مبانی و ارکان اجرایی آیین‌نامه معاملات شرکت ملی نفت ایران ... روزنامه مناقصه مزایده اطلاعات رایگان مناقصات و مزایدات .... بخش اول: مبانی .... ح- درج کلیه شرایط در آگهی و منع اعطای امتیازات اضافی: (مندرج در ماده 20) .... از شرکت ثبت شده در مراجع قانونی داخل کشور که صددرصد سهام آن متعلق به ... همان منبع صفحه 727. اطلاعات جامع مناقصات و مزایدات ایران 15-09-95 - روزنامه مناقصه مزایده monaghesatiran.ir/...مناقصه-مزایده/16920-اطلاعات-جامع-مناقصات-و-مزایدات-ایران-14-09-96.html‎Cached5 روز پیش ... نتایج جستجو در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد. جستجو. ... Share/Save/Bookmark · تعداد مناقصات 87 تعداد مزایدات 98 مشارکت 3 خرید خدمات 2 · برای دریافت رایگان! ... گروه های تلگرام تخصصی پرسش و پاسخ مناقصه مزایده. برای مطرح کردن ... بررسی مبانی و ارکان اجرایی آیین‌نامه معاملات شرکت ملّی نفت ایران مصوب. پایگاه جامع روزنامه مناقصه مزایده - بررسی آیین‌نامه معاملات بنیاد مسکن ... monaghesatiran.ir/روزنامه-مناقصه-مزایده/...مناقصه-مزایده/14669-بررسی-آیین‌نامه-معاملات-بنیاد-مسکن-انقلاب-اسلامی.html‎Cached27 ا کتبر 2016 ... بررسی آیین‌نامه معاملات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی. ... نتایج جستجو در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد ... دولتی تا قبل از آن در زمینه شیوه‌های تأمین کالا و تجهیزات در کشور شده بود، می‌باشد. .... ü برگزاری کلیه مناقصات عمده و نشر آگهی .... تعرفه مشخص یا ارتباط طرف های قراردادی با دولت تعیین کننده می‌باشد در حالی که ... بعدی - روزنامه مناقصه مزایده monaghesatiran.ir/...مناقصه-مزایده/4788-اطلاعات-جامع-مناقصات-و-مزایدات-ایران-25-02-95.html‎Cached15 مه 2016 ... نتایج جستجو در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد. جستجو... صفحه نخست ... Share/ Save/Bookmark · تعداد مناقصات 201 تعداد مزایدات 257 تعداد خرید خدمات11 · برای دریافت رایگان ... گروه های تلگرام تخصصی پرسش و پاسخ مناقصه مزایده. برای مطرح کردن ... بررسی توقف کار و تعلیق قهری پیمان بدون ابلاغ کارفرما ...