پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی

شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی

شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی

مقدمه

قرن بیستم علاوه بر پیشرفتهای چشمگیر در قلمروهای علم تکنولوژی ، شاهد توسعة روزافزون نظامهای آموزش و پرورش رسمی در کشورهای مختلف جهان بود. به موازات این توسعه ، مدیریت آموزشی نیز در اغلب کشورهاع به قلمرو مدیریتی پراهمیت تبدیل گردید. از این روع صاحبنظران و کارورزان مدیریت آموزشی ، به مطالعه و توضیح واقعیتهای سازمانهای آموزشی پرداختند. آنها برای پاسخگویی به مسایل و مشکلات این سازمانهاع ابتدا به دانشها، مهارتها و تجربه های مدیریت در سازمانهای دیگر متوسل شدند؛ روشها و قواعد کار و فعالیت آنها را اقتباس کردند، مفاهیم ، اصول و نظریه های عموی مدیریت را مورد استفاده قرار دادند، و سپس بر اثر گسترش هدفها و وظایف نظامهای آموزشی و پیچیده تر شدن مدیریت آنها از راه مطالعة واقعیتها و رویدادهای ویژه محیطهای آموزشی ، به مفهوم آفرینی و نظریه پردازی در قلمرو خاص مدیریت آموزشی پرداختند.

فصل اول

توانایی تشخیص مفهوم مدیریت و اصول آن:

- آشنایی با مفهوم سیستم و انواع آن (سیستم های باز و بسته و کارکردهای آن

- آشنایی با مفهوم سازمان و انواع آن و کارکردهای سازمان های رسمی و غیر رسمی

- شناسایی سبک های مدیریتی، آشنایی با اصول مدیریت و کاربرد آن

شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی

مفهوم مدیریت

مدیریت فن هنر قدیمی است که در گذشته های دور، عمدتاً به وسیله سلاطین ، وزیران، روحانیون و فرماندهان نظامی، و در گذشته های نزدیک ، توسط مدیران تجاری و دولتی به کار می آمد. ولی امروزه، تقریباً در همة امور زندگی اجتماعی به کار می آید. چون هر کسی ، در برخی از مراحل زندگی روزمرة خود مدیریت می کند چیزی دربارة مدیریت می داند، ولی غالباً آن را به درستی به کار نمی بندد. برای شروع بحث دربارة مدیریت یعنی ، قلمرویی که هر یک از ما ، حداقل به عنوان یک غیرحرفه ای با آن سروکار داریم، لازم است آن را تعریف کنیم. ولی تعریفی از مدیریت که قابل قبول آن باشد در دست نیست صاحبنظران با هدفها و سوگیریهای مختلف ، تعریف های گوناگونی ارائه کرده اند.

* هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران (فالت 1924)

* فراگردهماهنگ سازی فعالیتهای فردی و گروهی برای تحقق هدفهای گروهی (دافلی و همکاران ، 1971)

*ایجاد محیطی مؤثر برای افرادی که در گروههای رسمی سازمانی فعالیت می کنند (کنترواودانل ، 1972)

*کارکردن با و به وسیله افراد و گروهها، برای تحقق و هدفهای سازمانی (هرسی و بلانچارد، 1972)

* هماهنگ سازی منابع انسانی و مادی در جهت تحقق هدفها (کاست و رزنزویگ ، 1974)

* فراگرد تصمیم گیری و برنامه ریزی ، سازماندهی ، رهبری و کنترل منابع انسانی ، مالی ، مادی و اطلاعاتی سازمان به منظور تحقق اثر بخش و کار آمد هدفهای آن (گریفین ، 1987)

فهرست مطالب

مقدمه 3

فصل اول: توانایی تشخیص مفهوم مدیریت و اصول آن 8

آشنایی با مفهوم سیستم 8

سیستم های باز و کارکردهای آن 9

سیستم های بسته و کارکردهای آن 10

آشنایی با مفهوم سازمان و انواع آن 10

شناسایی سبکها مدیریتی 12

فصل دوم: توانایی تشخیص مفهوم مدیریت آموزشی و کارکردهای آن

شناسایی مفهوم آموزش و انواع آن 18

آموزشهای رسمی و غیر رسمی سازمان نیافته 19

ویژگیهای آموزش های فنی و حرفه ای 20

نقش سازمان آموزش فنی و حرفه ای در نظام آموزشی کشور 21

مفهوم مدیریت آموزشی و اصول آن 22

جایگاه مدیریت آموزشی در آموزشگاههای فنی و حرفه ای 23

اصول مدیریت آموزش و کارکردهای آن 23

فصل سوم: توانایی اجرای مقررات و آیین نامه های موسسات کارآموزی

ویژگیها، قوانین و مقررات تاسیس

فرآیند اخذ مجوز تأسیس آموزشگاهها 29

اصول اجرای مقررات و آین نامه های تأسیس آموزشگاهها 32

آشنایی با مسایل و مسئولیتهای حقوقی مدیریت آموزشگاه 31

فصل چهارم: توانایی برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه ها 36

شناسایی دوره های آموزشی قابل اجرا در آموزشگاهها 36

شناسایی اصول تشخیص و انتخاب کادر آموزشی آموزشگاه 37

شناسایی فرآیند برنامه ریزی آموزشی استاندارد مهارت 37

شناسایی اصول تدوین اهداف کلی و جزیی دورة آموزش 39

شناسایی اصول تحلیل محتوای دوره آموزشی 40

شناسایی اصول تأمین امکانات آموزشی 41

شناسایی اصول مدیریت بر اجرای دوره های آموزشی 41

فصل پنجم: توانایی ارزشیابی از دوره های آموزشی 44

شناسایی مفهوم ارزشیابی آموزشی و روش های آن 45

شناسایی اصول ارزشیابی جامع و فراگیر 46

شناسایی اصول ارزشیابی در اثر بخش آموزشی 49

فصل ششم: توانایی تهیه گزارش های مورد نیاز آموزشگاه 52

شناسایی پایة اساسی آیین نگارش 52

شناسایی مقررات مکاتبات اداری 54

شناسایی اصول استناد به قوانین و مقررات در مکاتبات اداری 55

شناسایی اصول تهیه گزارش های مورد نیاز آموزشگاهها 56

فصل هفتم : توانایی برقراری روابط انسانی 60

شناسایی مفهوم ارتباط و عوامل تشکیل دهندة آن 60

شناسایی عوامل مؤثر ارتباطی 61

شناسایی موانع ارتباطی 63

آشنایی با اصول روانشناسی عمومی 64

آشنایی با جامعه شناسی عمومی 65

شناسایی اصول برقراری روابط انسانی 67

شناسایی اصول برقراری روابط انسانی 70

فصل هشتم: توانایی نظارت بر امور مالی آموزشگاه 70

آشنایی با اصول مقدمات حسابداری عمومی 70

آشنایی با مراکز مالی و اداری مرتبط با آموزشگاه 73

شناسایی تعرفه های آموزشی آموزشگاهها 74

شناسایی درآمد و هزینه های آموزشگاه 74

فصل نهم: توانایی پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و بهداشت کار 78

آشنایی با حوادث شغلی، علل بروز آن بهداشت محیط کار 78

اشنایی با وسایل ایمنی و بهداشت کار و کاربرد آنها 80

شناسایی اصول پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و حفاظتی و بهداشت کار 82

آشنایی با عوارض جانی و اصول انجام کمکهای اولیه 83

اشنایی با آتش سوزی و اصول انجام آتش نشان 84



خرید فایل



لینک منبع :شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی

شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی payanname20.filenab.com/product-56333-Ending-a-job-skill-training-management-project-ev.aspx‎Cachedشیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی. شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی. مقدمه. قرن بیستم علاوه بر پیشرفتهای چشمگیر در قلمروهای علم ... پایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی tlumha.rahatblog.ir/post/1824‎Cachedپایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی - پایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی | داک کده ... dockade.com/1856/پایان-نامه-شیوه-ارزشیابی-پروژه-مهارت-ش/‎Cachedپایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی. دانلود فایل. دسته بندی: رشته مدیریت | نویسنده: محمد | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴-فروردین-۲۹ | تعداد بازدید: 547. پایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی serials.cafefilesell.ir/product-30413-Ending-a-job-skill-training-management-project-ev.aspx‎Cachedدانلود پایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی 96 صفحه رشته مدیریت آموزشی – مقطع کارشناسی با فرمت ورد word ( دانلود متن کامل پایان نامه ) ... پایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی | مرجع ... www.payanname.net/پایان-نامه-شیوه-ارزشیابی-پروژه-مهارت-ش/‎Cached Similarمطالب این پست : دانلود پایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی 96 صفحه. رشته مدیریت آموزشی – مقطع کارشناسی. با فرمت ورد word ( دانلود متن ... دانلود پایان نامه شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی | تک ... www.tak-ir.org/ارزشیابی-مهارت-شغلی-مدیریت-آموزشی/‎Cachedعنوان پایان نامه : شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی; مربوط به رشته : مدیریت; فرمت اجرایی : در قالب Word; تعداد صفحات : 117 صفحه ... بررسی مقاله شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی digeekala.ir/product-16488-RVANSHEVASI.aspx‎Cachedبررسی مقاله شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی. فهرست مطالب. عنوان صفحه. مقدمه 3. فصل اول: توانایی تشخیص مفهوم مدیریت و اصول آن 8. آشنایی با ... [PDF] PDF: تحقیق شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی pdf.requestarticle.ir/.../تحقیق-شیوه-ارزشیابی-پروژه-مهارت-شغلی-مدیریت-آموزشی.pdf‎Cachedﺗﺤﻘﯿﻖ ﺷﯿﻮه ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﭘﺮوژه ﻣﻬﺎرت ﺷﻐﻠﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. آﻣﻮزﺷﯽ. داﻧﻠﻮد ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع ﺷﯿﻮه ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﭘﺮوژه ﻣﻬﺎرت ﺷﻐﻠﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آﻣﻮزﺷﯽ، در ﻗﺎﻟﺐ word و در 96 ﺻﻔﺤﻪ،. ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ، ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻘﺪﻣﻪ، ﻓﺼﻞ اول: ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ... شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی - دانلود مقاله و پروژه maghalenab.rozblog.com/.../-شیوه-ارزشیابی-پروژه-مهارت-شغلی-مدیریت-آموزشی-.html‎Cached8 ژوئن 2016 ... شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 111 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 96 ... شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی - دانلود پروژه و مقاله nabproje.rozblog.com/.../-شیوه-ارزشیابی-پروژه-مهارت-شغلی-مدیریت-آموزشی-.html‎Cached12 ژوئن 2016 ... شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی دسته: علوم انسانی بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 111 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 96 ...