پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

رابطه فعالیت جنسی و بدن سازی

رابطه فعالیت جنسی و بدن سازی

محتویات بصورت ووورد و قابل ویرایش...

...

زمانی، تمایلات جنسی انسان، موضوع دین و فلسفه بود اما دانش نوین، آن را به موضوع مطالعه ای مستقل و عینی تبدیل کرده است.

زیگموند فروید، روانکاو اطریشی، تمایلات و انگیزه جنسی را عامل شکل دهنده اساس روان (روح/ذهن) و محرک رفتارهای انسان می دانست. نظریه روانکاوی شخصیت او، مبنای روانشناسی نوین است.

طبق نظریه روانکاوی شخصیت، نهاد (id) – عنصر اصلی ضمیر ناخودآگاه – نیازهای حیاتی را کنترل و رفتار انسان را در جهت کسب لذت و رفع نیازهای اساسی هدایت می کند. به عبارت دیگر، نهاد، مکانیسمهای حیاتی روان انسان – نیروهای زندگی و مرگ – را کنترل می کند.

روانشناسی نوین، نظریه روانکاوی را با “هرم نیازها”ی “مازلو” و نظریه تقلیل انگیزه، جایگزین کرده است.

نیازهای فیزیولوژیک، امنیت، نیازهای اجتماعی، عزت نفس، خودشکوفایی

بر طبق نظریه تقلیل انگیزه، انسانها به ارضای نیازهای جسمانی یا فیزیولوژیکی تمایل دارند. “هرم نیازها”، ترتیب تمایل مردم به رفع نیازهایشان را نشان می دهد. این دو نظریه، در کنار هم، به درک علمی رفتار انسان کمک می کنند.

فروید معتقد بود که “بدن مقهور سرنوشت است” و هدف از زندگی، زیستن، تولید مثل و مرگ است اما روانشناسی نوین، انسانها را متمایل به زندگی لذتبخش می داند و زندگی اقناع کننده را از طریق ابتدا، ارضای نیازهای جسمی و سپس، حرکت بسوی ارضای نیازهای روانشناختی، ممکن می داند. روانشناسی نوین، مدعی آزادی عمل انسانها هم هست.

با اینحال، آزادی، مستلزم مسئولیت و موجد خطر است – ما آزادی عمل خلاف و پذیرش عواقب آن را هم داریم! راه آزادی، با دست و پنجه نرم کردن با مخاطرات آن پیموده می شود.



خرید فایل



لینک منبع :رابطه فعالیت جنسی و بدن سازی

تاثیر روابط جنسی‌ بر عملکرد ورزشی و عضله‌ سازی | پایگاه تخصصی ... edcoan.ir/archives/20691.htm‎Cached Similarاکنون که در مورد میل جنسی‌ و رابطه آن با تمرینات صحبت کردیم بیایید ببینیم ...... تاثیر فعالیت جنسی بر سیستم ایمنی و هورمونی بدن، بتازگی مورد مطالعه علمی ... تاثیر روابط جنسی بر بدنسازی | پایگاه تخصصی بدنسازی و ... edcoan.ir/archives/917.htm‎Cached Similarارتباط میان فعالیت جنسی و عملکرد غدد درون ریز، اخیرا در مراکز تحقیقاتی علمی مورد .... من تازه ازدواج کردم رابطه جنسیم زیاد آیا تاثیرات بر بدنسازی داره و خیلی ... رابطـه ی بین بدنسـازی و ارتبـاط جنســـی - انجمن تخصصی مشاور ... forum.moshaver.co/.../رابطـه-ی-بین-بدنسـازی-و-ارتبـاط-جنســـی-1292/‎Cached Similarبدنسازی فیزیولوژی و ساختار بدنی را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود ظاهر ... بهترین توصیف در مورد میل جنسی مهار شده کاهش میزان فعالیت جنسی و عدم ... تاثیر خودارضایی بر تناسب اندام - مجله تناسب اندام fitnessmagazine.ir/fitness/a-very-common-question-that-i-am/‎Cached Similar4 ا کتبر 2014 ... برچسب‌هاآنابولیک اسپرم انرژی تناسب اندام خودارضایی عضله سازی .... بنظر شما رابطه جنسی نامشروع اونه هفته ای یکبار روی ورزش بدنسازی چه تاثیری داره؟ ..... این جمله قطعادروغ است یک ساعت فعالیت جنسی 150 کالری مصرف میکنه. کراتین, میل جنسی و بدنسازی - آفتاب www.aftabir.com/articles/.../کراتین-میل-جنسی-و-بدنسازی‎Cached Similar26 ژانویه 2014 ... مربی‌ام می‌گوید میل جنسی، دشمن بدنسازی است! .... از احتلام‌ شبانه یا کاهش دفعات برقراری رابطه زناشویی، از داروهای کاهنده میل جنسی استفاده کنند. آیا روابط جنسی بر بدنسازی تاثیر می گذارند؟ - ایران سلامت forum.iransalamat.com/بدنسازی.../آیا-روابط-جنسی-بر-بدنسازی-تاثیر-می-گذارند؟-14848/‎Cached Similarفروید معتقد بود که "بدن مقهور سرنوشت است" و هدف از زندگی، زیستن، تولید ... آیا فعالیت سالم جنسی می تواند از طریق کمک به عضله سازی، عملکرد ... آیا روابط جنسی بر بدنسازی تاثیر می گذارند؟ - صفحه 2 - PersianHit.com forum.persianhit.com/showthread.php?2024-آیا...جنسی...بدنسازی...‎Cached Similar18 ا کتبر 2012 ... فعالیت جنسی 1 بار در هفته تو دوره ی استروئیدی ضرر داره؟! :دی خواهشا علمی جواب بدید یکی میگه مشکلی نداره یکی میگه هرچی دارو زدی به بدن خالی ... آیا روابط جنسی بر بدنسازی تاثیر می گذارند؟ - صفحه 3 - PersianHit.com forum.persianhit.com/showthread.php?2024-آیا...جنسی...بدنسازی...‎Cached Similar22 دسامبر 2012 ... از بحث هورمونی که بگذریم که یک جایی خوندم که بهترین زمان برای ر.... ج... هفت روز پس از ر ج قبلیه, میشه این فعالیت رو یک فعالیت هوازی در نظر ... سوال "فعالیت جنـسی و تاثیر روی بدنسازی" - سایت بدنساز forum.bodybuilder.ir/showthread.php?...فعالیت-جنـسی...بدنسازی...‎Cached Similarهفته ای 3الی5 روز به مدت 1ساعت بدنسازی میرم و برنامم این هست ... فعالیت jensi ام زیاد هست و اگه کنترل نکنم در طول هفته به 2 بار میرسه ، بعد از ... کراتین، میل جنسی و بدنسازی: : تندرستی و زندگی سالم : : دارو ها ... tebyan-zn.ir/News-Article/healthy_safe_life/.../159337.html‎Cached Similar27 ژانویه 2014 ... مربی ام می گوید میل جنسی، دشمن بدنسازی است! ... و توان ورزشی آقایان، احتلام شبانه آنها و برقراری رابطه زناشویی در ماه های نزدیک به مسابقه است.