پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

پویا فایل

تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور

تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور

توضیحات محصول :

چکیده

این تحقیق رابطه سه متغیر هوش عاطفی، مهارت های ارتباطی و راهبردهای مدیریت تعارض و زیرمجموعه آنها بررسی می شود از انواع محاسبات همبستگی استفاده می شود. ضمناً متغیرهای تحقیق بین دو گروه مدیران آموزش و اجرایی مقایسه خواهد شد. روش جمع آوری اطلاعات این پژوهــش با اســتفاده از پرســشنامه می باشد. پرسشنامه ها به تعداد نمونه های به دست آمده مطابق هر دو جامعه تحت بررسی تکثیر شده و با همکاری اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.و...

فهرست مطالب
عنوان صفحه
ویژگی های افراد با هوش عاطفی بالا و پائین .......................................................... 50
آموزش و یادگیری هوش عاطفی ........................................................ 52
هوش عاطفی در محل کار ................................................................................... 54
خلاصه بحث هوش عاطفی ............................................................................. 58
ارتباطات (مهارت های ارتباطی) ......................................................................... 59
چهارچوب مفهومی ارتباطات .................................................................. 60
هدف ارتباط .......................................................................................... 62
اهمیت ارتباطات ......................................................................................... 63
فرایند ارتباطات ......................................................................................... 64
انواع ارتباطات ............................................................................................ 66
مهارت های ارتباطی مدیران .................................................................. 66
تعریف مهارت های ارتباطی ......................................................................... 67
مهارت های ارتباطی و مؤلفه های آن ................................................................. 67
مهارت کلامی .................................................................................................................... 67
مهارت بازخورد ............................................................................................ 69
مهارت شنود مؤثر ............................................................................................. 70
خلاصه بحث ارتباطات .................................................................................... 71
الگو (مدل) ..................................................................................................... 72
نظریه های الگوسازی ..................................................................................... 73
انواع الگو (مدل)................................................................................................ 74
بیان مسأله .......................................................................................................... 76
اهمیت و ضرورت تحقیق ............................................................................ 78
اهداف تحقیق ............................................................................................. 80
فهرست مطالب
عنوان صفحه

هدف کلی تحقیق .................................................................................................... 80
اهداف .................................................................................................................... 80
فرضیه های تحقیق .................................................................................. 81
فرضیه های اصلی ............................................................................................. 81
فرضیه های فرعی .......................................................................................... 81
پیش فرضهای تحقیق ............................................................................................ 81
محدودیت های تحقیق ............................................................................... 82
تعریف واژه ها و اصطلاحات ......................................................................... 83
فصل دوم پیشینه تحقیق .............................................................................. 86
مقدمه .................................................................................................................. 87
تعارض
تحقیقات انجام شده در داخل کشور ....................................................... 87
تحقیقات انجام شده در خارج کشور ..................................................................... 91
هوش عاطفی
تحقیقات انجام شده در داخل کشور ................................................................ 97
تحقیقات انجام شده در خارج کشور ........................................................... 98
ارتباطات
تحقیقات انجام شده در داخل کشور ........................................................... 103
تحقیقات انجام شده در خارج کشور .................................................................. 107
نتیجه گیری از مرور ادبیات تحقیق ................................................................... 108
فصل سوم روش شناسی تحقیق ........................................................... 110
مقدمه................................................................................................................ 111
جامعه آماری .................................................................................................... 111
فهرست مطالب
عنوان صفحه
نمونه تحقیق ....................................................................................................... 111
انتخاب حجم نمونه لازم ..................................................................................... 112
متغیرهای تحقیق ................................................................................................... 113
ابزار و وسیله تحقیق ................................................................................................ 114
نحوه امتیاز دهی .................................................................................................... 114
پایایی پرسشنامه های تحقیق ................................................................................... 115
نحوه جمع آوری اطلاعات ................................................................................... 117
روش های آماری .............................................................................................. 117
رعایت مسائل اخلاقی .......................................................................................... 118

wordنوع فایل:

سایز: 272Kb

تعداد صفحه:216



خرید فایل



لینک منبع :تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور

تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی ... proje20.filenab.com/product-55764-modir.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 8,000 تومان. خرید. تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور. توضیحات ... تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی ... tazetarinha.shiektarinha.xyz/page-2426.html تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور. توضیحات محصول : چکیده. این تحقیق رابطه سه ... تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی ... nabproje.rozblog.com/.../-تعیین-میزان-هوش-عاطفی-و-مهارت-های-ارتباطی-مدیران-آموزشی-و-اجرایی-دانشکده-ها-و-گ.html‎Cached9 ژوئن 2016 ... تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور دسته: علوم انسانی بازدید:…, ... پژوهش تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و ... maghale2020.rozblog.com/.../-تعیین-میزان-هوش-عاطفی-و-مهارت-های-ارتباطی-مدیران-آموزشی-و-اجرایی-دانشکده-ها-و-گ.html‎Cached13 نوامبر 2016 ... تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور دسته: علوم انسانی بازدید:… [PDF] PDF—رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض ... amparticle.tk/.../50182-رابطه-هوش-عاطفی-و-مهارت-های-ارتباطی-با-3.pdf‎Cachedﻣﺪﯾﺮان آﻣﻮزﺷﯽ واﺟﺮاﯾﯽ داﻧﺸﮑﺪه ﻫﺎ by AMP Article. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ ... ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: 364 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ. ﺧﻼﺻﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ: ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺗﻌﯿﯿﻦ راﺑﻄﻪ ﻫﻮش ﻋﺎﻃﻔﯽ و ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﺑﺎ راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﺗﻌﺎرض ﺑﯿﻦ ﻣﺪﯾﺮان آﻣﻮزﺷﯽ و اﺟﺮاﯾﯽ داﺷﻨﮑﺪه ﻫﺎ و ﮔﺮوه ﻫﺎی ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ داﻧﺸﮕﺎه ﻫﺎی ﮐﺸﻮر- اراﺋﻪ ی اﻟﮕﻮ ﺑﻮده. اﺳﺖ. SID.ir | رابطه هوش عاطفی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=65350‎Cached... مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های کشور و ارایه الگو. ... هوش عاطفی و راهبردهای مدیریت تعارض در مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده و گروه های ... دانشگاه های کشور، تعیین رابطه بین آنها و مقایسه این متغیرها در بین آزمودنی ها و ... [PDF] ﻫﻮﺵ ﻋﺎﻃﻔﻲ ﺑﺎ ﺭﺍﻫﺒﺮﺩﻫﺎﻱ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺗﻌﺎﺭﺽ ﺑﻴﻦ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ - دانشگاه تهران https://joh.ut.ac.ir/article_18677_3fb2fd3a3efcd90b838f59c66ad4816b.pdf‎Cachedﺗﻌﺎﺭﺽ ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﻭ. ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺩﺍﻧﺸﮑﺪ. ﺓ. ﻭ ﮔﺮﻭﻩ ﻫﺎﻱ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﺪﻧﻲ. ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎﻱ. ﮐﺸﻮﺭ. ,. ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺭﺍﺑﻄ. ﺔ. ﺑﻴﻦ. ﺁﻧﻬﺎ ﻭ ... ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ﺑﺎ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﻫﻮﺵ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﻭ .... ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻫﻨﺠﺎﺭﻳﺎﺑﻲ ﻭ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻣﺆﻟﻔﻪ ﻫﺎﻱ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻫﺎﻱ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻫﻮﺵ ﻋﺎﻃﻔﻲ ... ﺁﻣﺎﺭﻱ ﺍﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺭﺍ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ ﻫﺎ ﻭ ﮔﺮﻭﻩ ﻫﺎﻱ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﺪﻧﻲ .... ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺁﻣﺎﺭﯼ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﻴﻦ ﻫﻮﺵ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﺑﺎ ﺭﺍﻫﺒﺮﺩﻫﺎﯼ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺗﻌﺎﺭﺽ ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﻣﻮﺭﺩ. ﺑﺮﺭﺳﯽ. ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎ. پایان نامه رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت ... fiload.ir/...هوش-عاطفی-و-مهارت-های-ارتباطی...راهبردهای-مدیریت...مدیران-آموزشی-و-اجرایی/723‎Cached... انجام تحقیق تعیین رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور- ... تحقیق رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت ... bankmaghale.ir/تحقیق-رابطه-هوش-عاطفی-و-مهارت-های-ارتبا/‎Cached Similar... راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده های تربیت بدنی مربوطه ... «بررسی رابطه بین هوش عاطفی و فرسودگی شغلی و سلامت روانی کارکنان مرد ..... آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گـروه های تربیـت بدنی دانشـگاه های دولتی و دانشگاه ... تحقیق رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت ... bankmaghaleh.ir/تحقیق-رابطه-هوش-عاطفی-و-مهارت-های-ارتبا/‎Cachedپژوهش حاضر در نظر دارد که میزان هوش عاطفی، مهارت های ارتباطی و راهبردهای مدیریت تعارض را در مدیران آموزشی و اجرایی ... جامعه آماری این تحقیق را مدیران دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های دولتی و دانشگاه آزاد کشور که در دو بخش آموزشی و اجرایی در سال ... واژه های کلیدی: هوش عاطفی، مهارت های ارتباطی، راهبردهای مدیریت تعارض ...