بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل چکیده: در مفهوم بازاریابی اعتقاد براین است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواستههای بازارهای هدف و تأمین رضایت مشتری به نحو مطلوبتر و موثرتر از رقبا دارد. تحقیق حاضر به بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل در شهر ایلام پرداخته است و عوامل ارزش ساز از دید مشتریان انتخاب و رتبهبندی شده است. این تحقیق از لحاظ هدف، کاربردی که به روش پیمایشی انجام شده است. ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه بوده که روایی صوری آن براساس دیدگاه صاحبنظران و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ (71%) سنجیده شد، جامعه آماری تحقیق (9531= N) نفر از دارندگان سیم کارت ایرانسل که از 1 فروردین 92 تا 31 شهریور 92 برای سیم کارت ایرانسل در دفاتر فروش ایرانسل در شهر ایلام ثبت نام کردهاند، حجم نمونه با اس ...
ادامه مطلب ...